Logotype Yrkeshögskolan

Examen 2023

Idag är en dag fylld av glädje och stolthet för oss på Yrkeshögskolan Jönköping. Vi vill gratulera och hylla våra studerande på sin examensdag. Det har varit en resa av hårt arbete, engagemang och framgång, och vi är övertygade om att de är redo att erövra världen.

Vi är övertygade om att ni kommer att göra oss stolta i ert framtida arbetsliv. Ni är enastående och vi tror på er potential att göra skillnad i era valda områden. Fortsätt att drömma stort, sträva efter excellens och låt er passion leda er på era vägar.

Tillsammans firar vi denna betydelsefulla milstolpe i era liv. Er examen är inte bara en avslutning, det är en början på nya äventyr och möjligheter. Vi önskar er all lycka i framtiden och vi ser fram emot att höra om era framsteg och framgångar.

Ni är våra stjärnor och vi är stolta över er!