Logotype Yrkeshögskolan

Öppet hus! 25 mars kl. 13-15

Den 25 mars mellan klockan 13-15 öppnar vi upp för nya studerande med ett Öppet hus. Varmt välkommen till dig som är nyfiken på att studera hos oss eller som vill se våra lokaler och få mer information om vår verksamhet.

Under dagen får du lära dig mer om oss och våra utbildningar. Vi kommer erbjuda rundvandringar och informationspass för dig som vill veta mer om vad vi erbjuder.

Du får även chansen att träffa våra utbildningsledare och våra utbildare samt ett antal studerande. Detta är en dag som du som blivande studerande verkligen inte vill missa.

Om du har några frågor eller vill veta mer, kontakta gärna utbildningsledare Sara Adler på mail sara.adler@jonkoping.se eller telefon 036-10 36 46.

Varmt välkommen!